2010. december 28., kedd

Sapik és poncsó

  A szomszédunkban lakik egy kézimunkázó idős néni. Mivel sajnos romlik a látása nekem adogatta a régi fonalait. Nekiláttam, hogy hasznosítsam. Gondoltam veszek hozzá egy-két szép színű fonalat, de látva az árakat inkább a régieket próbáltam újraértelmezni. Ezek születtek belőle.




















  A másik munka ez a poncsó/mellény darab, amit egy oviban felejtett bolti darab alapján készítettem. Kölcsönkértem az óvó néniktől arra az időre, míg lemásolom. Nagyon nehéz volt elkészíteni, mert egy olyan horgolási technikával készült, amit előtte nem láttam még, úgyhogy kitaláltam valami hasonlót. Aztán később találtam egy újságban egy leírást erről a technikáról, de persze mikor már elkészült.
  Sajnos a csíkozását elrontottam az elején. Később már jobban figyeltem rá. Nagyon helyes benne Tirca!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése