2011. január 25., kedd

Drótos tót

Tegnap színházba mentünk a férjemmel, ez volt a karácsonyi ajándékunk a sógoromtól. "Kövek a zsebben" c. darabra mentünk, melyben Kálloy-Molnár Péter és Rudolf Péter szerepeltek. Csak jó dolgokat hallottunk róla.  Karácsony óta azon törtem a fejem, hogy mit fogok fölvenni? (Na, igen nőből vagyok!) Egy turkálóban csodaszép feketecsipkés ruhát találtam, amit - férjem engedélyével - megvettem. Utána már csak azon töprengtem, hogy melyik fülbevalóm vagy nyakláncom jó egy fekete ruhához. Egyik sem volt jó, így indulás előtt egy-két órával már azon voltam, hogy készítek gyorsan valamit. Először fekete virágokat horgoltam, de nem lehetett mutatósan rögzíteni a fülbevaló alaphoz, így maradt a drótozás.
A gyöngyöket régen a férjemtől kaptam ajándékba nyakláncként, de igaz, ami igaz, elég csúnyácska volt. A szebb gyöngyöket megtartottam jobb időkre. Milyen jól tettem!
Ez kerekedett ki belőle:


















A darab, egyébként, remek volt! Nagyon jól szórakoztunk, mindenkinek csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése