2012. május 9., szerda

Az első vágány mellett, kérem, vigyázzanak!

Az első szülinapi parti igen érdekesen alakult. Ha nincs egy óvónői vénával megáldott barátnőm, akkor az egész káoszba fulladt volna és szegény gyerekemen rajta marad a bélyeg, hogy "nálatok borzalmas volt". 

Egy szülinapi bulit - a Family magazinban olvasott Süveges Gergő cikk alapján - fel kell fűzni egy tematikára, hogy ne kelljen folyamatosan motiválni. Ennek jegyében én a vonatok (illetve bármi, ami sínen közlekedik) témáját vettem elő, mert nálunk ez mindennek az alfája és az ómegája. Minden simán ment volna, ha ezek történetesen nem óvodások, hanem kisiskolások. Az óvodásoknak - mint most láthattam - egészen más játékok tetszenek, így ők az első körben kiszálltak a sorversenyből. A végére siralmas hangulat alakult ki! 
És ekkor jött az én megmentő Noémi barátnőm, aki kihúzott a slamasztikából! Egy vérbeli óvónő! Kitalált egy pár egyszerű, rohangálós játékot ÉS a mozdonyos tematikára!! Mi három napig nem tudtunk semmit kitalálni, ő meg három másodperc alatt megoldotta! 

Az egyetlen, amit én találtam ki és sikere lett, az a mozdonyvezető sapka és az indítótárcsa. A nagyobbak csinálták az előbbit, míg a kicsikkel készítettük az utóbbit. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése