2012. október 8., hétfő

Két legyet egy csapásra

Ma két dolgot készítettem, amit már rég ki akartam próbálni!

1. Gyurmát csináltam!!!
Több helyen is olvastam már, hogy házilag is lehet készíteni Play doh minőségű gyurmát. Most kipróbáltam és fantasztikus! Nem igényel több előkészületet, mintha megveszi az ember és kicsomagolja. Nagyon egyszerű! Tudom, hogy ha beírjátok a google-be, akkor azonnal kiadja a lehetőségek között a receptet, de azért leírom én is, hátha kedvet kaptok hozzá.

1 cup liszt
1 cup meleg víz
1 csom. sütőpor (én olyan liszttel csináltam, amiben már benne van és így is jó lett)
1/3 cup só
1 ek olaj

Itt már az alkotás fázisait láthatjátok:











A madár családból kettő készült, mindkettőben voltak szülők, tojások és egy fióka.











Ez az én próbálkozásom: egy mini torta.

















Ez egy egér.













2. A másik, amire régóta készülök, csak eddig nem volt érkezésem, az a kiürült fémdobozok újrahasznosítása. A fémdobozok adottak voltak, s most végre találtam egy szuper, kétoldalas dekor papírt hozzá. Matt, nem a fényes fajta, s a mintája is nagyon tetszik!

Képekben:

A hozzávalók:














Elkészültek:



Használatba vétettek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése