2011. március 8., kedd

Egy újabb fülbevaló!

Múltkor elfogyott a drótom és egy kis időre muszáj volt abbahagynom a fülbevaló készítést. De nem hagyhattam annyiban a dolgot! Elmentem a barkács boltba (ahol mindenféle építkezési felszerelést árulnak) és bátran előadtam, hogy nekem 0,6-os vagy 0,8-as drót kellene. (Ezt onnan tudtam, hogy már előre érdeklődtem a drótos barátnőmtől, hogy milyen méretet kell keresni.) Mikor elmondták hol találom, igencsak meglepődtem, hogy viszonylag nagy tekercsekben lehet kapni. Gondoltam kérek két métert. Hát, az nem úgy megy ám! Kilóra adják, úgyhogy az átmérő alapján mondtam meg, hogy mennyit kérek. Szerencsére az eladó nem érdeklődött, hogy vajon mire viszek én ennyicske drótot!
Este, aztán neki is ültem, hogy alkossak valamit.


Jaj, hogy én ezt hogy élveztem elkészíteni!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése