2011. március 3., csütörtök

Egykérdés párna

Lassan elmondhatom magamról, hogy a Mekdsz hivatalos kézimunka önkéntese vagyok.
Az Egykérdés rendezvény csodálatos főszervezőjének én készíthettem a meglepetés ajándékot. Az instrukció annyi volt, hogy a honlapon van egy papírrepülő, és egy párnát szeretnének ilyen mintával. Kaptam egy képet, hogy kábé milyen legyen. Arra gondoltam, hogy a rendezvény emblémájával, a kérdőjellel, kiegészítem. Mivel a pólók feketék, ezért feketére csináltam az alapot. Így szerintem jobban kijön a kontraszt.


A kérdőjelet keresztszemessel készítettem.
Egy dolgot sajnálok, hogy a repülő hajtásait jelképező varrást lehetett volna esetleg szürkével, hogy jobban látszódjon. De, ennek ellenére, nagyon tetszik!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönjük. A keresztszemes nagyon szép lett. Én alapból általában nem szoktam szeretni a keresztszemest, és mindig laposhímzést készítek, de most tettem egy lépést felé.

    VálaszTörlés